المتابعون الكرام تبع مدونتا

السبت، 27 أغسطس 2011


السلام عليكم ...
كيف حالكم ؟! إيه أخباركم ؟!!. . .... 
بنات انا دايما اذكركم التفاعل فيييينه ؟! انا صراحه مش شايفه 
واذا كان في تعليق 
الاقي 0 او 2 بس صراحه لو انتو بعد كدا تفاعلتوا حبدأ اجبلكم 
اشياء احلى واكثر :) و اكون انا و الكاتبات نشيطات
و الله لمل شفت تعليقو زيادة في الاعضاء يزيد نشاطي بنات والله انا بجد زعلت 
انا ابي التفاعل والنشاط و الاشتراك  علشان انا ادعو الاعضاء و لمل يجو يزورو و يرحو لي يا بنات انا ابي اشتراك بليز ما تخجاوني كدا ديك المره 
كنت حقفلها خااالص انا و صارة شريكتي و الماكلة الثانية عشان الاغضان ولما
شفنا عضو واحد زاد تراجعنا و رج النشاط يابنات !!ا
والله انا زعلت كثير لعدم اشتراككم
وان شاء الله اشوفكم بعد دا الموضوع 
تكتبوا تعليقات رائعه منكم  و تشتركو على الاقل لأنو كل ما كتبتوا في اشياء احلى 
وأحلى واعمل مسابقات
بنات انا عايزه التفاعل والنشاط منكم.. 
واتمنى ذلك يحدث :) 
صديقتكم كريمة 

هناك تعليق واحد:

  1. مشكورة يا كريمة بجد و انا كان بدي اكتب بخصوص الموضوع

    ردحذف